مشاوره رایگان : 02637775540  

چسب کاشی خمیری ضد آب

چسب کاشی دارای دو نوع پودری و خمیری می باشد.

چسب کاشی خمیری این شرکت دارای دو نوع معمولی و ضد آب می باشد. شما می توانید برای دریافت مشخصات فنی ، راهنمایی و لیست قیمت و نیز تهیه انواع چسب کاشی و سرامیک معمولی و ضد آب و نیز انواع پودر بندکشی با واحد فروش مجموعه شرکت راج شیمی تماس حاصل فرمایید.

امروزه برندهای مختلفی از چسب کاشی معمولی و ضدآب در بازار وجود دارد. حتما شما هم با برخی از برند های نامرغوب و بی کیفیت چسب کاشی خمیری و پودری مواجه شده اید.

شرکت راج شیمی همواره از جمله معتبرترین و با کیفیت ترین شرکت های ارائه دهنده انواع محصولات و افزودنی های شیمیایی ساختمان چسب ها می باشد.

چسب کاشی خمیری RAJFIXمحصولی است بر پایه رزین های امولسیونی ، پودر های معدنی و مواد غلظت دهنده جهت سطوح داخلی است و يكي از مصالح ساختماني جديد كه همزمان سرعت در كار، دقت در نصب و استحكام و كاهش هزينه را به همراه داردچسب كاشي خميري به شما امكان مي دهد تا كاشي، سراميك و سنگ را با اطمينان كامل بر روي هر سطحي، حتي به صافي شيشه نصب نمائيدبراي نوسازي كاشيكاريهاي قديمي ديگر نيازي به كندن پرهزينه كاشي قبلي نيست و به راحتي مي توانيد با استفاده از چسب كاشي خميري، كاشي جديد را بر روي كاشي قبلي نصب كنيد.
هنگام استفاده از چسب كاشي خميري، كاشيكار مي تواند تا تراز كامل كاشي، آن را در جهات مختلف حركت دهد. سپس براي هميشه كاشي آن طور كه شما مي خواهيد در جاي خود قرار خواهد گرفت.استحكام بي نظير و الاستيسيته بالا از ديگر خواص چسب كاشي خميري است كه به كاشي شما عمري همپاي ساختمان شما خواهد داد.
مصرف كم چسب كاشي خميري و سرعت عمل كاشيكار ماهر هزينه هاي نصب را به مقدار قابل ملاحظه اي كاهش خواهد داد
. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان و کاتالوگ محصولات با ما تماس بگیرید


 مطالب مرتبط :

چسب کاشی خمیری ضد آب

ویژگی های چسب کاشی پودری راج شیمی

چسب کاشی پودری راج شیمی

فوق روان کننده LS-C15

فوق روان کننده (RAJPLAST (PC-600 راج شیمی


کلمات کلیدی : انواع چسب کاشی ، چسب کاشی خمیری ، چسب کاشی درجه یک ، تولید کننده انواع چسب کاشی ، شرکت تولید کننده چسب کاشی.

 

 افزودنی بتن  پوشش  چسب کاشی و بتن

 

 

 

   

 

 

      

 

مدیران شرکت راج شیمی با بیش از ۲۵ سال تجربه در زمینه تولید مواد شیمیایی صنعت  ساختمان با توکل به خداوند متعال اخیرا اقدام به تاسیس واحدی جدید در شهرک صنعتی اشتهارد نموده اند.بهره گیری از واحد تولیدی مجهز ، تجارب پرسنل متخصص ،کنترل کیفی مجرب  و استفاده از تکنولوژی روز دنیا ، تولید مواد شیمیایی ساختمان با کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده و همکاری با موسسات علمی و پژوهشی کشور باعث افزایش کیفیت محصولات این شرکت گردیده است.

ما اینجا هستیم:

 شهرک صنعتی اشتهارد | غزالی شرقی | سپهر3 | سپیدان3،قطعه 3240  و3241

  

  09107609424

 42 - 02637775540

02637775539

info @ rajshimi.com

 

تمامی حقوق اين سايت برای شرکت راج شیمی محفوظ می باشد. Copyright © 2020 Raj Shimi

طراحی وب سایت توسط : هلدینگ دیاکو