مشاوره رایگان : 02637775540  

پخش ضدیخ بتن در کرج

شرکت راج شیمی   اولین و بزرگترین تولید کننده مواد افزودنی بتن استاندارد در ایران می باشد .

محصولات تولیدی شرکت راج شیمی با استانداردهای جهانی تولید و به بازار عرضه میگردد ، ضد یخ بتن راج شیمی با استفاده از به روز ترین تجهیزات و استانداردهای جهانی با بهترین مواد اولیه تولید شده و در نمایندگی های این مجموعه عظیم توزیع شده است.

ضدیخ بتن یکی از محصولات شرکت راج شیمی بوده و کلیه مواد افزودنی بتن در ایم شرکت تولید و در دسترس مصرف کنندگان گرامی قرار گرفته است.

به اطلاع کلیه انبوه سازان و مصالح فروشی های کل کشور می رساند ، شرکت راج شیمی آمادگی خود را برای عقد قرارداد و ارسال محصولات و کاتالوگ های خود را اعلام میدارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان صنعت ساختمان با ما تماس بگیرید.


مطالب مرتبط :

موارد استفاده از ضدیخ بتن

ضدیخ بتن راج شیمی

آب بند دو جزئی پلیمری ساختمان

مواد افزودنی بتن ضد آب

ضد یخ بتن پودری


کلمات کلیدی : پخش ضدیخ بتن در کرج ، تولید ضدیخ بتن در کرج ، فروش انواع ضد یخ مایع و پودری ، نمایندگی پخش ضدیخ بتن در کرج ، مواد افزودنی بتن در کرج ، انواع ضد یخ بتن ، آموزش افزودن ضد یخ به بتن ، شرکت راج شیمی در کرج ، تولیدی راج شیمی.

 

 افزودنی بتن  پوشش  چسب کاشی و بتن

 

 

 

   

 

 

      

 

مدیران شرکت راج شیمی با بیش از ۲۵ سال تجربه در زمینه تولید مواد شیمیایی صنعت  ساختمان با توکل به خداوند متعال اخیرا اقدام به تاسیس واحدی جدید در شهرک صنعتی اشتهارد نموده اند.بهره گیری از واحد تولیدی مجهز ، تجارب پرسنل متخصص ،کنترل کیفی مجرب  و استفاده از تکنولوژی روز دنیا ، تولید مواد شیمیایی ساختمان با کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده و همکاری با موسسات علمی و پژوهشی کشور باعث افزایش کیفیت محصولات این شرکت گردیده است.

ما اینجا هستیم:

 شهرک صنعتی اشتهارد | غزالی شرقی | سپهر3 | سپیدان3،قطعه 3240  و3241

  

  09107609424

 42 - 02637775540

02637775539

info @ rajshimi.com

 

تمامی حقوق اين سايت برای شرکت راج شیمی محفوظ می باشد. Copyright © 2020 Raj Shimi

طراحی وب سایت توسط : هلدینگ دیاکو